2012. július 12., csütörtök

Te rajzolsz , én varrok....

Ilyen címmel indult egy nagyon kicsi közösség több hónappal ezelőtt...meghívtak engem is...és természetesen jöttem...és időmtől telhetően csatlakozom munkákhoz, beszámolók olvasásához, az oldalak terjesztéséhez...
Nagyon kedves , időnként megható pillanatokban van részem.
Az első PÁLYÁZAT kiírása után beérkező rajzoknál, kezdődött ...

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.287810744647270.66527.130866670341679&type=3



Itt láthatjátok Ti is...a munkám kezdetét és végét...

....a köszönet mindennel fölér....


Kedves Szervezők, kedves Alkotók!

Nagyon szépen köszönjük, megérkezett a csomag. Nagy meglepetés volt a gyerekeknek, és nekünk is. (Én el is pityeregtem magam, amint megláttam a készlényeket J )
Nagyon köszönjük a Bohócot és a Tündért, de különösen a kedvességeteket és azt a szeretetet, amivel készítettétek! Azóta ezek az új alvós játékok.

Szeretettel küldöm Nektek a meglepetés és az öröm képeit.

Köszönettel:     Horváth Dávid és Zsófi
                        Horváth Anikó


ÉRDEKES, JÓ ÉRZÉS MIKOR AZ EMBER LÁNYA A SAJÁT SZAVAIT HALLJA VISSZA ! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése