2020. január 28., kedd

Február a MEDVÉK HÓNAPJA

Miért alszik télen a medve?....ti tudjátok?
...hoztam egy mesét olvassátok...


http://mesekukac.hu/miert-alszik-a-medve-telen/

...igen ám...de ahogy beköszönt FEBRUÁR...kikukucskál a barlangjából...és ha süt a  🌞 meglátja az árnyékát...megijed és visszafordul még szunyókálni egy kicsit...ha borús az idő, kint marad...mert rövid lesz már a tél...a bundája is bő lett elfogyott a téli tartalék hájacska...

Sok írót, költőt, játékkészítőt megbabonáztak a macik. Mindenkinek bizonyára van egy története miért kedveli épp ezt a kedves cammogó állatot...
...szinte minden gyereknek van egy legkedvesebb mackója...ha Neked is akkor rajzold le és küld el a számomra https://www.facebook.com/anyabagoly-130866670341679/ címre a LEGKEDVESEBB MACKÓM albumba be lehet tenni vagy ha címre jön én beteszem...Márc. 1.-én sorsolás...és a kihúzott név/cím macikája elkészül és akkor már ölelni való lesz a rajzod...❤️mert én elkészítem és elküldöm neked.❤️

Munkára fel...de addig is lehet olvasgatni...nézegetni...érdekességeket erről a MACKÓNÉPRŐL...

Vannak nagyon híres mackók az
Irodalomban...


De a rajz-és , animációs film készítőket is elkapta a "MACKÓSZERETET".
...sok esetben ezek az alakok inspirálták a macikészítőket...vagy ha nem akkor a szívüknek engedelmeskedett a kezük...

Ismertebb készítőink...





és a macik bája annyira megfogott hogy újra elkezdtem MACIKAT varrni...
Varró Szilvi Ödönkéjébe még a nyáron beleszerettem...így részt vettem egy tanulási kurzuson...ahol újra bebizonyosodott a mondásom...hogy egyetlen öltés is tudja azzá tenni a bábut aminek lennie kell...hát megtanulhattam ezt az 1 öltést is...❤️köszönet érte...


Régebbi mackós dolgaim:

...Kicsikém...története...találtam ezt a darabka rongyit...éreztem ez olyan mackós darabka...hát ez lett belőle...

 Pulóverből lett macika 


Kicsikém társakat kapott és utazott 2 testvérhez...



Meghíztak egy kicsit...készültek a télre...


Őriztem ezt a rajzot a keresztlányomtól...sok év telt el azóta...mikor kikívánkozott belőlem az én Fannim kedvenc játéka lett...



Megint csak anyagfelhasználás céllal készült a már nagyobbacska macika...hittem hogy nem vagyok ügyetlen , de nagyon megszenvedtem a készen kapott szabásmintától, azóta már ránézéssel tudom az okát...a másolásnál lemaradt egy fejdarab...😏


talán mostmár ügyesebben oldanám a helyzetet...



készült macis sapka 


és mackó sapka...



"gyereksap"...



Maci a matróz...megint csak az anyagfelhasználási láz...


Aztán mikor megcsípett a MACKÓLÉGY...akkor már mackókkal álmodtam...




nem bírtam magammal...a törekvés először csak pici maci volt, hogy a babáimnak legyen játéka...hát 15 cm -nél kisebbre még nem sikerült



pont befér az iskolapadba...




...de ruha és társ nélkül nem lehet iskolába járni...😉

Csak ültek előttem a polcon és szinte biztattak...annyi anyag van a "rongyoszsákodban" kérünk még társakat..


...így el is készült a következő macika...



....és azt már tudom, hogy lesz még számtalan testvérük, mert aki egyszer belekóstol ebbe a jóságba annak nehéz a leállás.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése