2013. március 25., hétfő

HÚSVÉTI SAJTTEKERCS

Húsvétra sajttekercs 
Recept:
"Hozzávalók: 12 db. szeletelt sajt,10 dkg reszelt sajt,10 dkg sajtkrém,10 dkg vaj,9 szelet gépsonka, 5 tojás, 1kiskanál mustár,só,fehérbors,petrezselyem levél

Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam a szeletelt sajtot úgy,hogy kissé fedjék egymást,megszórtam a reszelt sajttal és 2 percre meleg sütőbe tettem,épp csak,hogy kissé összeolvadjon.Míg lehűlt,a megfőtt tojásfehérjét felapróztam,összekevertem a sajtkrémmel,petrezselyemmel ,ízesítettem, sóval,borsóval ,rákentem a sajtra és befedtem a sonkaszeletekkel. A tojássárgáját kikavartam a vajjal , a kiskanál mustárral ,sóval majd a sonkára kentem.Szorosan feltekertem ,fóliába csomagoltam és lehűtöttem.Éles késsel szeleteltem."

(forrás: aledakonyhaja.blogspot.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése