2016. január 9., szombat

Csodálatos sütike

https://www.facebook.com/Violettas%C3%A1gok-302610363271079/ VIOLETTASÁGOK  nál találtam

érdekes szépséges finomság...és még a receptet is megosztotta velünk...amit nagyon köszönök...

A recept pedig:
5 tojást elkevertem 2 evőkanál porcukorral, adtam hozzá egy késhegynyi szódabikarbónát és egy csipet sót.
Felöntöttem 5 dl tejjel, mértem hozzá 50 dkg lisztet és alaposan elkevertem.
Fél liter olajba tettem 1 púpos kanál zsírt, ezt felforrósítottam, beletettem a formát is átmelegedni, majd belemártottam a tésztába és vissza az olajba.
Néhány másodperc múlva megrázogattam a sütőt, könnyen levált róla a rózsa.
Megfordítottam, miután mindkét fele szépre sült papírtörlőre szedtem.
Tálalás előtt fahéjas porcukorral hintettem a tetejét.
Figyeljetek rá, hogy a forma felső részére ne kerüljön tészta, mert akkor nem tud lejönni a sütőről!
Nézzétek meg az Ízőrzők videóján (megosztottam), hogy miként sütik a boldogi nénik! 

https://www.youtube.com/watch?v=p85Wez75gnU&feature=youtu.be



A forma készítője :A Boldogi Nagyrózsa formát ifj.Jánosi Imre készíti Boldog községben.
A 06-20-941-4579 telefonszámon tudtok tőle rendelni, utánvéttel postázza is.

A többi formát a Cookori Konyhafelszereléstől rendeltem neten, virágfánk forma néven találjátok meg a weboldalukon.

i






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése