2014. január 21., kedd

Sapka próbálkozások...


Kisunokám születésével adva lett a dolog, hogy legyen miért kicsi sapkákat készíteni újra...elő jöttek a régi emlékek, a régi bevált minták...bár a net tele van jobbnál jobb lehetőségekkel, de még nem mertem felvenni az új tudományokat.....maradt a régi ujjakba rögződött ...




Nagyikám...ideje új sapit tervezned...ezt már nagyon kinőttem, de szeretem...nagyon...lehet, hogy a virág teszi?...





Kezdődtek a nyári főfödők...




A népiss ruhához népies fityula dukált...még jó hogy van a Nagyinál egy próbababám...

Elkészült az új kalap is...







...és milyen jó célt szolgált a Balatonon is...



Fanni új sapkát kapott...a hideg idő beálltával nehezen tűr bármit a fején...meg kellett találni azt a formát amit nem tud levenni...a sapka története...
..előző virágos sapinknál a virágot elrontottam...de valójában túl szép, túl szabályos 8 szög lett...meghagytam...majd jó lesz valamire....körbe horgoltam sapivá növeltem...de még mindég nem tetszett ezért kapott egy cakkot...és Fannikám, meg egy ősziesített "koronát"




Fanni elaludt...az új sapi mellette még javításra vár...(kicsit nagy lett)

A meteorológia megilyesztett jön a hideg idő...az új anorákhoz új sapi is kell...gondoltam...elhasználom a maradék fonalakat...hát ez lett belőle...




természetesen virág erre is kell, mert azt olyan jó símogatni...


Fannikám amikor éppen nem alszik a sapin lévő virágot szagolgatja...és hangosan kacarászik hozzá...a huncútság meg van , hogy ez ha nem is illatos rózsa, de virág...





nyári kalap

  és elfogadva...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése