2014. január 30., csütörtök

Orosz blogos cicák...

Te az enyém, és én vagyok a tiéd!"http://www.livemaster.ru/topic/576873-po-poshivu-serdeshnyh-kotikov-ty-moj-a-ya-tvoya?msec=38


Típusú munka:  Babák és játékok> Játék
Nehézség:  A legalacsonyabb
Óra:  02:00
 
 
















Hamarosan, nagyon hamar, bár nem az orosz és a külföldi üdülés 
(de mint tudjuk, mint az összes orosz ünnepek) - Valentin nap Valentin nap menni.
 És azt javaslom, ezt a romantikus nyaralás varrni egy-két tömítések, de nem normális,
 és dobott. Hívtam ez a pár: "Te az enyém, és én vagyok a tiéd!"
Varrott tömítések elég könnyű egy este, majd meglepni a társad első, a szokatlan ajándékot,
 másrészt, hogy olyan praktikus ember, és a harmadik - és a kettő is elég))) 
Nos, a munka!

A munka van szükségünk: pamut anyagból két színben, hollofayber, menet fogselyem, 
gyöngyök a szemet, egy pár fa szívek, cérna, tű, olló és ... varrógép.
Az első lépés most vesz egy mintát papír és kivágták)))
Ezután át a mintákat a szövet félbehajtják arcon belül, és varr a varrógép, 
és teret enged Tömő a területen "a farkát."
 Óvatosan vágjunk ki, ellépett a varrás 5-7 mm.
 
Torokszorító. A szelíd kanyargós tippeket a fül és farok, kívánatos, hogy egy bottal a sushi. Egyszer csavart, lapos vasalt a macskát, és folytassa a töltés hollofayber.
 Töltött kövér szelepházra javít a lyuk maradt rejtett varrás.
Az arc, a szemek varrni gyöngyök, hímez az orr, a száj és antennák. Lány fül varrni íj. A fából készült szív pocakját.
 
Hasonlóképpen varrni úriember. Ha szükséges, akkor varrni pillangó. Ennyi! Kész!
 
 És tudod, hogy az egész család, ha ehhez hozzátesszük, hogy ez ugyanaz a kis fókák, amelyek ragaszkodnak a farkukat az én anyám és az apám farka. Azt hiszem, van egy nagyon cool! Később próbálja meg végrehajtani ezt az elképzelést.
Kellemes kreativitás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése