2014. január 27., hétfő

EMLÉKKÉPEK

Az én Fannim 1 éves lett...hamar elszaladt ez az év...tele élménnyel, eseménnyel...mozgalmas órákkal....amiket együtt tölthettünk...

Isten éltessen Borsószem Hercegnőm!


..

 Megszületett....
http://www.youtube.com/watch?v=tGjAxmypt6Y
Megjöttem itt vagyok, éppen körülnézek,
 S egy ismerős szempárt megismerni vélek.
Hívogató élmény, érzem, hogy közeleg, 
Segítsetek kérlek hadd menjek közelebb.
S egy halk szavú asszony meghallván a vágyam,
 Apa pocakjára odafektet lágyan. 
Hogy míg átöleli piciny hasonmását, 
boldogan hallgassam szíve dalolását. 
Meleg tenyerével simogatja bőröm, 
ha elszenderednék, most Ő lenne az őröm.
 Megpihen a test és ünnepel a lélek, 
Gondolatban Anya festett ilyen képet. 
Olyan jó így együtt feküdni az ágyban, 
Mama pocakjában ilyen álmot láttam.
 Békés biztonságban indul földi létem, 
Hálásan köszönöm csendes születésem."

https://picasaweb.google.com/108865107527524590760/Fanni?authkey=Gv1sRgCN6mmLi93avMiwE

..                     .növekedett...



    Fanni és Anyája



 ...május...


  ... játszunk...és utazunk...


                                       Erdélyben ...

Nyári örömök...

....

Fanni fél éves...
Fonyódi barack...evés...


Trambulin próba .../egyenlőre ezzel a változattal/

Balatoni csónakázás...


 ...valóra vált kívánság...szüli nap Anyának...

...anya segítek...aztán szépet gondolj...

...tükröm-tükröm mond meg nékem...

 Lecsó Fesztivál Tatán...

ŐSZBE FORDULT AZ IDŐ                                                     
az események nem fogyatkoztak...



Kezdődött a Színházi Korzóval....megszületett a mese a "Tekereg az orsó"a pince Színházban...

...egy kis huncútság...is belefér...Apát jól behúztam a csőbe...


Jártam  Egerben...a Gárdonyi Géza Színházban...mögöttem az a kedves bácsi  GALI  LÁSZLÓ Anyukám kedves osztályfőnöke volt...

 így is jó , csak hinta legyen...



Jártuk az országot Mekk Elekkel...


Pogácsával és Tüskepapával


...de a kedvenc helyre mindég visszatérünk...
JÁTÉK...minden mennyiségben...
 
 
 
...amikor még a nagyikat is a földre" parancsolom"
kukuccs ...jössz már?
Anya vett nekem hintát...(megint)...mert a HINTA: fejleszt, szórakoztat...és el is ringat.


Nem kérek fotózást...elég volt már mára...

Dolgozzatok legények, 
holnap lesz a vásár, 
kifizetlek benneteket,
ha eljő a császár...
Repüla...repül a ...Fanni...



1 nap története...a Millenárison...


Voltunk Szalagavató bálon...



...decemberi napozás a Deák téren...

K


http://www.youtube.com/watch?v=3GtjfLrYHBU


.ez a kedvenc helyem...

...Mamikám rögtön hívlak...

.értsd meg én így szeretem az almát...



https://picasaweb.google.com/108865107527524590760/FANNI1EvesLett?authuser=0&authkey=Gv1sRgCMadl9Ww5MmakwE&feat=directlink

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése