2013. január 28., hétfő

Unokám született

Mindég mondták fantasztikus érzés...szinte hihetetlen volt...hónapok óta a készülődés a titkos vágyak, a beszélgetések...amiket csak mi hallunk ketten...hát elérkezett a pillanat.


"Megjöttem itt vagyok, éppen körülnézek, S egy ismerős szempárt megismerni vélek.
Hívogató élmény, érzem, hogy közeleg, Segítsetek kérlek hadd menjek közelebb.
S egy halk szavú asszony meghallván a vágyam, Apa pocakjára odafektet lágyan.
Hogy míg átöleli piciny hasonmását, boldogan hallgassam szíve dalolását.
Meleg tenyerével simogatja bőröm, ha elszenderednék, most Ő lenne az őröm.
Megpihen a test és ünnepel a lélek, Gondolatban Anya festett ilyen képet.
Olyan jó így együtt feküdni az ágyban, Mama pocakjában ilyen álmot láttam.
Békés biztonságban indul földi létem, Hálásan köszönöm csendes születésem.

CSÁK FANNI 2013.január 27.-én vasárnap este 21 óra 30 perckor megszületett...





                                        Az 1 napos csecsemő jól érzi magát...éli a maga "szerény életét"...


                                                                   Íme az ATYA első levele Fanniról
Tüskepapa



Kedves Minddd!

hahó!
tegnap vagyis 2013 január 27-én vasárnap 21.30-kor megszületett Fanni! Ő Pogácsa és Tüskepapa gyermeke-lánya, és irinyó-pirinyó, mint babszem.
2920gr., 51 cm, vagyis 510 mm, ami így már sokkal több!
Ebben a pillanatban még nem lépett fel velünk, ezért nincs normális neve, amilyen a normális bohócoknak szokott.
Együtt szültük a mamájával.
Amikor kibújt, egy keveset sírt, aztán aludt, majd evett - jaj! partedli nem volt a nyakában... -, aztán megint aludt.
kicsit hosszú a körme, de még nem lakkozza.
2 hét múlva kezdi az ovit.
kb. 1 hónap múlva tervezzük az első fellépését.

üdv!
tp.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése