2016. január 12., kedd

CSENDES CSODÁK

CSAK egy  írás tudom...de én mégis büszke vagyok rá...megjelent 
Dienes Éva oldalán....
.Csendes csodák 2015. december 5...


"...Gyerekeknek mesélni, játszani a legkomolyabb dolgok közé tartozik, ugyanis nem lehet őket "becsapni".
Csakis színtiszta igazságot fogadnak el, nem egy színészt aki "csak" eljátssza, hanem szigorúan azt amit-akit játszik. Szerencsére. Ez óriási kihívás és dopping előadásról-előadásra, akár sok szereplős a csoda, akár csak egyedül vagyok. Nem segít rutin, ravaszkodás,...rúzs...
Tehát erre törekszem és megéri nem elszakítani a gyerekközöség és a játszó közt a láthatatlan pókfonalat.- lélekközösséget.
Nagy felelősség, hisz itt dől el, hogy később lesz-e kedve majd a színházhoz: miféle néző lesz belőle: szkeptikus, kritikus vagy pedig nyitott lélekkel tud majd beülni a nézőtérre, kíváncsian várakozva.
Ez mozgat és tesz boldoggá, minden tapsban, kacajban. Ezzel próbálok szerencsét a nagyvilágban és örülök, hogy munkámnak mondhatom, hogy társam lehet ebben a társam ( Csák György) és én ő neki.

A cikkek végére szoktak kerülni a szponzorok, támogatók. Nekem is van egy "legfőbb" : az anyukám Bagoly Mari.
A világot megvarrta már nekem: jelmez, báb, kellék formájában és végig dajkálta nyolc napos kora óta a gyermekem az előadások alatt. Nem is tudom ezt megköszönni neki, nem az a kategória.,... csak "felsorolom" mondjuk így:.... nélküle nem jött volna létre 


smile hangulatjel
 – Mezei Réka társaságában

"Nagy felelősség, hisz itt dől el, hogy később lesz-e kedve majd a színházhoz: miféle néző lesz belőle: szkeptikus, kritikus vagy pedig nyitott lélekkel tud majd beülni a nézőtérre, kíváncsian várakozva.
Ez mozgat és tesz boldoggá, minden tapsban, kacajban...."

                                                       Dienes Éva

"Amikor még egész pici voltál, egy puszival jobbá tudtam tenni számodra a világot. Vagy egy kanálnyi orvossággal. Meg tudtam javítani olyasmit is, amin még a puszi sem segíthetett - ragasztóval és szalaggal, tűvel és cérnával, kapcsokkal és madzagokkal. (...) A felnőttdolgok meghaladják a képességeimet. Azt kívánom, bárcsak lenne olyan varázserőm, amivel helyre tehetném az ilyesmit is. De nem tehetek mást, mint hogy itt vagyok. Mindig itt leszek.
Pam Brown"



és az én üzenetem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése