2014. február 9., vasárnap

BOHÓC ...http://www.hotdog.hu/versikek/bolcsessegek-hullamja/a-bohoc  itt találtam az érdem nem az enyém, de mivel gyűjtök mindent ami bohócos...másként nem tudtam átmenteni...


Bohóc vagyok nem tagadom,                                            Jester animated gif
csörgő sipkám neked adom!
Cintányérom összeverem,
bukfencezek a fejemen.
Jókedvemet nem tagadom,
viccet mondok, ingyen adom



Devecsery László:                                                       
Bohóc-biztató



Gyertek, gyertek, gyerekek,
én veletek nevetek!
Mosolyogjunk, kacagjunk,
kacagtatók maradjunk!

Néha úgyis rossz a világ,
víg kedvünkből nyíljon virág!
Szedjük gyorsan nagy csokorba,
nézzük meg, hogy ki mogorva!

Adjuk néki ezt a csokrot,
vidámságból termett bokrot!
Ő se legyen szomorú,
elkerülje őt a bú!

Most mindenki nevessen,
mosolyogva szeressen!



Mentovics Éva:                                                                              
A bohóc

Egyet lépek, kettőt botlok,
szabóm varrta ezt a fodrot.

Kezemben egy sétapálca,
víg mosolyom nem csak álca.

Gurgulázva nevetgélek,
járjuk együtt! Szeretnétek?


Drégely László:                                                                  
Jancsi -bohóc 

Hipi-hop, Itt vagyok,
szamárfület mutatok.
Hoplá-hó, táncolok,
ugye milyen szép vagyok?

Orrom retek, fülem kajla,
aki itt van, hangom hallja.
Jancsi bohóc az én nevem,
aki sír, azt kinevetem!


Donkó Sándor:                                                                        
Bohóc

Ez a krumpli nem az orrom,
bár most az orromon hordom.
Farsang van, jó tréfa az,
ha a zsűri rám szavaz.

Bohóc vagyok én a bálon,
a táncot is megpróbálom.
Ha nagy cipőm fenn akad,
a publikum rám kacag.

A fődíj egy dobostorta,
bohócnak való az - az volna.
Hogyha talán megnyerem,
lisztes számmal elnyelem.
                                                                                   

Szepesi Attila:   
A bohóc

Vidám legény a bohóc,
piros haja csupa kóc.
Idelép, odalép,
a zubbonya búzakék.

Lengő inge pepita,
lobog rajta pántlika.
Viháncol, és nótázik,
karikákkal mókázik.

Csupa fintor, csupa folt,
csupa masli, csupa gomb.
Csupa csengő, csupa szín,
csupa csuda, karmazsin.





                           


    

1 megjegyzés:

  1. Hi, you have a lovely blog!! I'm very happy to found you and now i want to be a follower! I'll visit you more times!! A big warm hug from Italy

    VálaszTörlés