2020. március 26., csütörtök

Koronavírus

HOGYAN TOVÁBB
CSAK ÚGY GONDOLKOZTAM:...mert azt még szabad...tegnap hallgatván a híreket ez a hívatlan vendég itt akar maradni június- júliusig??? Mire föl?... Nem tanították meg hogy "akármilyen kedves vendég 3 napig untig elég?"...meg a hívatlan vendégnek ajtó mögött a helye...!!!!
No de hogyan zárjuk ki?...nem is értem a felhívásokat...#maradjotthon ...rendben van...ez egy rövid időre...de hogyan tovább?
Nem akarok én itt a gazdaságról papolni, az egészségügy áldatlan állapotáról...csak gondolkozom józan paraszti eszemmel.
Mikor gyerekek voltunk a matek is könnyebb volt mikor imádott Mimi bácsink azt mondta...nézd a feladatot a józan paraszti ésszel.
Hát most is azt teszem...
Mert jó anyám azt mondta: Mindég legyen otthon só meg gyufa...(hát ugyan az okát nem tudtam...de ezt megtettem...) Vásároltam az 1 havi élelmiszer, vegyiszer, mennyiségét is...DE EZT EDDIG IS MEGTETTEM...
Rendeztem a havi számláimat...mert hinni nem hiszek a szolgáltatóknak...
Csak az a fránya gyógyszer maradt le...ja , hogy kapni sem lehet?...ja hogy raktáron sincsen...
No nem baj...vannak itt még #praktikák az meg ha nem használ akkor meg már úgyis mindegy...
Tetszenek a javaslatok amik keringenek:a KIRÁLYI VÍRUS ellen...igyál 20 percenként...ez használ...gőzölj kamillával...(no de könyörgöm ez eddig is így volt a sima megfázásos időben is)
Ha beteg vagy maradj otthon ...mást úgysem igen tudsz tenni...
Ha öreg vagy maradj otthon...akkor is ha nincs segítséged...
Ne halmozz fel, mert minden kapható lesz...(no ezt is nehéz elhinnem főleg a tapasztalataim szerint...)
Nézz TV...ez a legjobb agymosás
Hát akkor mit is tegyek?...semmi mást csak mint tettem eddigi életemben...
Vigyázzak a családomra...ÉS MARADJAK ÉLETBEN...mert belőlem csak 1 van...nem lehet megkettőzni, mint a színdarabok szereplőit, és még a klónozás is várat magára...
Addig is Mindenkinek azt kívánom!
NE VESZÍTSE A FEJÉT...az egyetlen gyógyszer eddig még ...(sajnos)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése