2011. szeptember 8., csütörtök

BLOG TALÁLKOZÓ

Blog találkozó fotók
Majd 1 hét is eltelt, hogy Blog Találkozón voltunk.



Először vettem részt ilyen eseményen, nagy volt az izgalom, sok emberről tudok , ismerőseim , de csak így virtuálisan. Élmény volt látni a hús-vér embereket és öröm megismerni őket személyesen is.


Új technika került a látókörünkbe, lányommal azóta is keressük a megvalósíthatóságát





Csak azt sajnálom, hogy fotózni nem tudtam, de sok szorgos e tevékenységet is űző ember vett részt és így nekem is az inportált fotókból gyűlik az albumom...Csere ajándékozáskor kaptan MONÁTÓL,egy nagyon kedves horgolt nyuszilányt finom szeder lekvárral horgolt kalapot kapott az üveg is...





....a dolog pikantériája én is lekvárt is készítettem "BÚCSÚ A NYÁRTÓL" meggondolással üvegbe zártam egy kis cukkini lekvárt ananász ízesítéssel szintén kalappal amin tök virág van és napraforgós konyhai szettet...Bízom benne, hogy tetszett a megajándékozottnak





A blog találkozó fotói Ginánál a Picassa albumban megtalálhatók

Nagyon szép élmény volt, szeretném az ismétlést...


A finom lekvár felhasználásra került 2012. áprilisában az ízek előidézték a találkozón szerzett élményeket,barátságokat...Köszönöm lányok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése