2014. április 1., kedd

NEMZETKÖZI GYERMEKKÖNYVNAP ÁPRILIS 2.



1967 óta április 2-a, Hans Christian Andersen,
a világhírű dán meseíró születésnapja
-      a Gyermekkönyvek Nemzetközi Tanácsa (IBBY) kezdeményezésére –
a Nemzetközi Gyermekkönyvnap.

A világszerte megrendezett könyvnapi esemény célja, hogy olvasásra bátorítsa
a gyerekeket és felhívja a figyelmet a gyermekirodalomra.




Kicsi falum, kicsi KÖNYVTÁRA kezdeményezését vettem észre a minap...Nagy meglepetés volt ez a számomra...már az ablakban messzire néző...hívogató színes világ is...
Benéztem...beszélgetésbe elegyedtem...Rég nem láttam ennyi lelkesedést, ennyi szeretetet ahhoz, hogy valamit a semmiből is lehet kedvvel, jól IS csinálni.

Köszönet érte a szervezőknek.
Bár gyerekem nincsen akit szívesen elvinnék a foglalkozásokra, de az anyai szívem csak nem hagyott nyugodni...

BEÍGÉRTEM 
A begyűjtött rajzokből a 3 legtöbb szavazatot elért rajzot a Gyereknapra megvalósítom a 
keretein belül
az elkészült saját munkáimat itt láthatjátok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése